Toimitusehdot

Yleistä

Porin Nauha ja Nappi Oy, y-tunnus: 1636876-6, osoite: Antinkatu 18, 28100 Pori; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.4.2017 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

Toimitustapa ja toimituskulut Suomessa

Toimitamme tilauksesi Postin tai Matkahuollon välityksellä. Nouto Porin Nauhan ja Napin kivijalkamyymälästä kuluitta on myös mahdollinen. Toimitustavan valitset tilauksesi yhteydessä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulun määrä riippuu valitsetko matkahuollon vai postin toimitustavaksi. Määrän näet ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. llmaisen toimituksen saat yli 85 € tilauksista.

 

Matkahuolto lähellä-paketti - 6,90 €
Postipaketti pakettiautomaattiin - 7,90 €
Postipaketti postiin - 7,90 €
Kirje* - 2,50 €
Nouto Porin Nauha ja Nappi kivijalkamyymälästä** - 0,00 €
Tilauksen arvo yli 85 € - 0,00 €


* Kirjetoimituksen voit valita vain jos tuotteen kohdalla lukee "Voidaan toimittaa kirjeenä". Mikäli valitset muita tuotteita, on tilauksesi toimitettava pakettina. Kirjeen maksimimitat ovat 3 x 25 x 35 cm. Mikäli olet valinnut kirjetoimituksen ja tilauksesi vaatii pakettitoimituksen, perimme erotuksen sähköpostilla ennen toimitusta. Erotuksen perimisestä aiheutuneesta työstä perimme lisäkulun 5 €. Mikäli tilaus on ilman toimituskuluja, pidätämme oikeuden toimittaa tilaus edullisimman toimitustavan mukaisesti.


**Nouto liikkestä 0 €. Voit noutaa tilauksesi Porin Nauha ja Nappi kivijalkamyymälästä, Antinkatu 18, 28100 Pori, avoinna arkisin klo 9-17, la 10-13 välisenä aikana. Kun teet tilauksen ja valitset noudon, lähetämme sinulle tekstiviestin kun tilauksesi on noudettavissa, yleensä 1-2 päivän sisällä.

 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Sesonkiaikoina kuten esimerkiksi joulun aikaan toimituksissa saattaa olla ruuhkaa. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme: info@nauhajanappi.fi.  Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Pyrimme kuitenkin aina tilamaan uudet tuotteet toimitusajan puitteissa. Kuitenkin joissain tuotteissa on pidempi toimitusaika. jolloin asiakkaalla on oikeus tällaisissa tapauksissa vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin ellei asiakas sitten halua odottaa tuotetta. Olemme myös ilmoittaneet tuotetiedoissa tilaustuotteista: "Tilapäisesti ei varastossa, tilaustuote. Varaudu pidempään toimitusaikaan".

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

 

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita sekä hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Voit palauttaa paketin ilman postikuluja Postin tai Matkahuollon kautta. Postissa täytät Asiakaspalautus-kortin. Matkahuollon palautuksissa annat palautustunnuksemme 9527525. 
 

Ennen palautusta ota yhteyttä sähköpostilla info@nauhajappi.fi  ja tee selkeä peruuttamisilmoitus.  Mikäli haluat palauttaa vain osan tuotteista, emme palauta toimituskuluja. Mikäli tilaukseesi liittyy kaupanpäällistuotteita, on ne palautettava myös siitä osin kun ne on tulleet palautettavan tuotteen mukana tai tilauksen kokonaissumman edellytyksenä veloituksetta. 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Palautus on meillä aina ilmaista kun siitä on tehty ilmoitus asiakaspalveluumme kuitenkin niin että yksi palautus / tilaus. Lisäpalautukset 10,00€/palautus. Ilmoita peruuttaisilmoituksessasi tilausnumerosi, nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten ja mitä tuotteet haluat palautettavan. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, perimme uudelleen lähetyksestä kuluina normaalin toimitusmaksun. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana perimme palautusmaksun 10,00€. Mikäli palautus on tullut ilman edellä mainittua ilmoitusta etukäteen, perimme toimitusmaksun 10,00€.  Ole siis aina yhteydessä palautuksesta asiakaspalveluumme ennen kun palautat jolloin palautus on ilmaista. Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tai Matkahuollolta, tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti tai Matkahuolto velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja. Oikeiden tietojen antaminen on asiakaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalit toimituskulut uudelleen.


Palautusosoitteemme:

Porin Nauha ja Nappi Ky
Antinkatu 18
28100 Pori
Suomi

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@nauhajanappi.fi
+358 2 6336671
ma-pe 9-17, la 10-13

 

Vastuunrajoitus

Porin Nauha ja Nappi Ky ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Klarna Checkout
-kauppiaan tiedot
Powered by Powered by