Usein kysytyt kysymykset

Yrityksestä

Mikä on Porin Nauha ja Nappi?

Porin Nauha ja nappi on yli 60 -vuotta vanha ompelu- ja sisustustarvikemyymälä Porissa. Valikoimaamme kuuluu mm. ompelutarvikkeet, Hamam- ja sisustustuotteet, Jukka Rintalan mallisto ja Jokipiin pellavan saunatuotteet.

Mikä on kivijalkamyymälän osoite ja aukioloajat?

Porin Nauha ja Nappi

Osoite
Antinkatu 18, 28100 Pori

Aukioloajat
Ma-pe klo 9-17
La 10-13

Ovatko tuotteet samanhintaisia verkkokaupassa ja myymälässä?

Kyllä ovat. Samat alennustuotteet löytyvät myös verkkokaupassa ja myymälässä.

Missä verkkokaupan varasto sijaitsee?

Verkkokauppamme ja kivijalkamyymälän varasto on yhteinen, ja se sijaitsee myymälämme yhteydessä Porissa. Eli voit tehdä verkkokaupastamme tilauksen ja noutaa sen myymälästä heti.

Tilaaminen ja toimitus

Millä maksutavoilla voin maksaa?

Verkkokaupassa maksutapana on Klarna. Klarnan kautta voit maksaa tilauksesi heti oston yhteydessä käyttäen korttimaksua tai suoramaksua. Voit myös valita maksaa myöhemmin, jolloin Klarna lähettää sinulle laskun.

Paljonko toimituskulut ovat?

Matkahuolto lähipaketti - 6,90 €
Postinpaketti - 7,90 €
Postin pikkupaketti - 4,30 €  
Kirje* - 3,90 €
Kotijakelu 11,90 €
Nouto Porin Nauha ja Nappi kivijalkamyymälästä** - 0,00 €
Tilauksen arvo yli 99 € - 0,00 €

Mikä on toimitusaika?

Toimitamme tilaukset normaalisti jopa samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Poikkeuksena tuotteet jotka on mainittu tuotelehdellä olevan tilaustuotteita. "Tilapäisesti ei varastossa, tilaustuote. Varaudu pidempään toimitusaikaan".

Sesonkiaikoina kuten esimerkiksi joulun aikaan toimituksissa saattaa olla ruuhkaa ja toimitus voi hieman venyä. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyydämme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme: info@nauhajanappi.fi.  Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Pyrimme kuitenkin aina tilamaan uudet tuotteet toimitusajan puitteissa. Kuitenkin joissain tuotteissa on pidempi toimitusaika, jolloin asiakkaalla on oikeus tällaisissa tapauksissa vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin ellei asiakas sitten halua odottaa tuotetta. 

Miten seuraan tilaustani?

Saat sähköpostiin viestin, kun tilauksesi on lähetetty. Viesti sisältää linkin lähetysseurantaan. Jos olet tehnyt tilauksen sähköpostitse/puhelimitse, niin lähetämme linkin sinulle sähköpostiin myös silloin.

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?

Ota yhteyttä sähköpostitse info@nauhajanappi.fi tai soittamalla suoraan myymälään 02-6336671

Mitä tarkoittaa, kun tuotteen kuvauksessa lukee "tilaustuote"?

Tilaustuote tarkoittaa sitä, ettei tuotetta ole parhaillaan varastolla, eli tuotteella on pidempi toimitusaika. Kysy toimitusaikaa info@nauhajanappi.fi tai soittamalla suoraan myymälään 02-6336671

Onko tilaukseni mennyt läpi?

Kun tilauksesi on mennyt läpi onnistuneesti, järjestelmämme lähettää sinulle ain automaattisesti tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt sivuillemme. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, vaikka mielestäsi olet tehnyt tilauksen, ota meihin yhteyttä.

Palautukset ja vaihdot

Haluan palauttaa tuotteen, mitä teen?

Jos olet kuluttaja-asiakas, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty on meillä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Huomioithan että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus. Huomioithan tämän helposti rikkoontuvissa tuotteissa, kuten esim. tuikkutaloissa. Pakkaa ne hyvin kuplamuoveihin tai styroxeihin. Tuikkutalo ei selviä ehjänä perille pelkästään tuikkutalon omassa pienessä valkoisessa laatikossa, vaan vaatii lisää pehmustetta ympärille ja toisen laatikon.  

Ennen palautusta, ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@nauhajanappi.fi ja tee selkeä peruuttamisilmoitus. Ilmoita peruuttamisilmoituksessasi tilausnumerosi, nimesi, yhteystietosi sekä mitkä tuotteet haluat palautettavan. 

Voit palauttaa paketin Postin tai Matkahuollon kautta. Matkahuollon palautuksissa annat palautustunnuksemme 9527525/Porin Nauha ja Nappi Oy. Postin palautuksissa ilmoitamme sinulle sähköpostitse palautuskoodin. Palautus on asiakkaan vastuulla siihen saakka, kunnes se on todistetusti jätetty kuljetusfirmalle. Näin ollen säilytä Matkahuollosta/Postista saamasi kuitti lähetyksestä meille, jolla voit todistaa palauttaneesi paketin. Palautus on ilmainen normaalihintaisisa tuotteissa silloin, kun asiakas käyttää verkkokauppamme palautussopimusta ja siitä on tehty ilmoitus asiakaspalveluumme, kuitenkin niin että yksi palautus/tilaus. Lisäpalautukset 10,00€/palautus. Poikkeuksena kampanja-ajat jolloin toimitus on ollut ilmainen alle 99 € toimituksissa. Silloin vähennämme palautettavasta summasta alle 99 € tilauksista palautuksesta aiheutuvan toimituskulun. Alennetuissa tuotteissa, palautus ei ole ilmainen, vaan asiakas maksaa todelliset palautuskulut. Vähennämme palautuskulut tuotteen hinnasta, kun teemme hyvityksen asiakkaalle, saatuamme ja tarkistettuamme tuotteen. 

Ilmainen palautusoikeus koskee vain Suomen alueelle tehtyihin tilauksiin ja vain 1 palautus/tilaus. Ulkomailta palauttaessa, asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kustannukset mitkä vaihtelevat maittain. Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Mikäli tilaukseesi liittyy kaupanpäällistuotteita, on ne palautettava myös siltä osin, kun ne ovat tulleet palautettavan tuotteen mukana tai tilauksen kokonaissumman edellytyksenä veloituksetta. Mikäli asiakas pitää kaupanpäällisen, vähennämme sen arvon lopullisesta palautettavasta summasta. Kaupanpäällisen arvoksi katsotaan tuotteen normaalihinta kaupassamme.

Noutamaton paketti ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ja se palautuu meille, vähennämme palautuskuluina 10 € toimituskulun. Uudelleen lähetyksestä perimme toimituskulun, vaikka tilaus olisi ollut yli rahtivapaarajan. Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme toimituskulun, vaikka tilaus olisi ollut yli rahtivapaarajan. 

Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tai Matkahuollolta, tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti tai Matkahuolto velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan maksutavallesi, palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. 

Huomioithan että emme palauta jo maksettuja toimituskuluja.  Mikäli olet tilannut yli toimitusvapaan rajan ja palautuksen yhteydessä tilauksen arvo jää alle, lisäämme tilauksellesi normaalin toimituskulun ja vähennämme sen rahapalautuksesta. Esimerkki: Ilmainen toimitus yli 99 € tilauksessa. Asiakas tekee tilauksen, jossa tilauksen arvo on 99 € ja saa ilmaisen toimituksen. Asiakas palauttaa tuotteen minkä arvo on 25 € ja tilauksen summa jää siis alle toimitusvapaan rajan eli arvo on 74 €. Jos toimituskulu on 6,90 € lisäämme tuon tilauksen hintaan ja silloin se vähennetään palautettavasta rahasta. Palautus on näin 25 € - 6,90 € = 18,10 €.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@nauhajanappi.fi. Uuden tuotteen lähetys on ilmainen sinulle yli 99 € tilauksissa, muutoin perimme normaalin toimitusmaksun. Seuraavista palautuksista sekä vaihdoista asiakas maksaa molemmat toimituskulut.

Tuotteet, jotka on tehty asiakkaan mitoilla, ei ole palautusoikeutta.

Palautusosoitteemme:

Porin Nauha ja Nappi Oy
Antinkatu 18
28100 Pori
Suomi

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?

Ota yhteyttä sähköpostitse info@nauhajanappi.fi tai soittamalla suoraan myymälään 02-6336671