Toimitusehdot

Pienenettävä sisältö

Yleistä

Porin Nauha ja Nappi Oy, y-tunnus: 1636876-6, osoite: Antinkatu 18, 28100 Pori; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 29.1.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa ja toimituskulut

Suomessa
Toimitamme tilauksesi Postin tai Matkahuollon välityksellä. Nouto Porin Nauhan ja Napin kivijalkamyymälästä kuluitta on myös mahdollinen.
Toimitustavan valitset tilauksesi yhteydessä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Määrän näet ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
llmaisen toimituksen saat yli 99 € tilauksista (ei koske kotijakelua eikä Ahvenanmaan toimitusta).
Kampanja-aikoina toimitus voi olla ilmainen, siitä ilmoitamme aina erikseen.

Matkahuolto lähipaketti - 6,90 €
Postinpaketti - 7,90 €
Postin pikkupaketti - 4,30 €  
Kirje - 3,90 €
Kotijakelu 11,90 €
Nouto Porin Nauha ja Nappi kivijalkamyymälästä - 0,00 €

Nouto myymälästä
Voit noutaa tilauksesi Porin Nauha ja Nappi kivijalkamyymälästä, Antinkatu 18, 28100 Pori aukioloaikoina arkisin klo 9-17 ja la 10-13 välisenä aikana.
Kun teet tilauksen ja valitset noudon, lähetämme sinulle sähköpostin, kun tilauksesi on noudettavissa.

Euroopassa
Toimitus 12,90 €

Toimitusaika

Lähetämme tilaukset jopa samana tai seuraavana arkipäivänä.

Peruutusoikeus, palautus- ja vaihtoehdot

Jos olet kuluttaja-asiakas, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on meillä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Huomioithan, että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus.

Ennen palautusta, ota yhteyttä info@nauhajanappi.fi, laita meille tilausnumerosi sekä palautettavat tuotteet. Tämän jälkeen lähetämme sinulle palautusohjeet.

Palautus on asiakkaan vastuulla siihen saakka, kunnes se on todistetusti jätetty kuljetusfirmalle. Säilytä Matkahuollosta/Postista saamasi kuitti lähetyksestä, jolla voit todistaa palauttaneesi paketin.

Palautus on ilmainen normaalihintaisissa tuotteissa silloin, kun asiakas käyttää verkkokauppamme palautussopimusta ja siitä on tehty ilmoitus asiakaspalveluumme, kuitenkin niin, että yksi palautus/tilaus.
Poikkeuksena kampanja-ajat, jolloin toimitus on ollut ilmainen alle 99 € toimituksissa. Silloin vähennämme palautettavasta summasta palautuksesta aiheutuvan toimituskulun. Alennetuissa tuotteissa, palautus ei ole ilmainen, vaan asiakas maksaa todelliset palautuskulut. Vähennämme palautuskulut tuotteen hinnasta, kun teemme hyvityksen asiakkaalle, saatuamme ja tarkistettuamme tuotteen. 

Ilmainen palautusoikeus koskee vain Suomen alueelle tehtyihin tilauksiin ja vain yksi palautus/tilaus. Lisäpalautukset 10€/palautus.

Ulkomailta palauttaessa, asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kustannukset mitkä vaihtelevat maittain. Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Mikäli tilaukseesi liittyy kaupanpäällistuotteita, on ne palautettava myös siltä osin, kun ne ovat tulleet palautettavan tuotteen mukana tai tilauksen kokonaissumman edellytyksenä veloituksetta. Mikäli asiakas pitää kaupanpäällisen, vähennämme sen arvon lopullisesta palautettavasta summasta. Kaupanpäällisen arvoksi katsotaan tuotteen normaalihinta kaupassamme.

Noutamaton paketti ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ja se palautuu meille, vähennämme palautuskuluina 10 € toimituskulun. Uudelleen lähetyksestä perimme toimituskulun, vaikka tilaus olisi ollut yli rahtivapaarajan.
Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme toimituskulun, vaikka tilaus olisi ollut yli rahtivapaarajan. 

Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tai Matkahuollolta, tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti tai Matkahuolto velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan maksutavallesi, palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. 

Huomioithan että emme palauta jo maksettuja toimituskuluja. Mikäli olet tilannut yli toimitusvapaan rajan ja palautuksen yhteydessä tilauksen arvo jää alle, lisäämme tilauksellesi normaalin toimituskulun ja vähennämme sen hyvityksen yhteydessä. 

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@nauhajanappi.fi. Uuden tuotteen lähetys on ilmainen sinulle yli 99 € tilauksissa, muutoin perimme normaalin toimitusmaksun. Seuraavista palautuksista sekä vaihdoista asiakas maksaa molemmat toimituskulut.

Tilaustuotteissa, sekä asiakkaalle kustomoiduissa tuotteissa ei ole palautusoikeutta.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Me autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@nauhajanappi.fi
+358 2 6336671

Vastuunrajoitus

Porin Nauha ja Nappi Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti, kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).